Tillbaka

Mitä tuli luvattua? Näin motivoit henkilöstöä lunastamaan asiakaslupauksen

Mitä tuli luvattua? Näin motivoit henkilöstöä lunastamaan asiakaslupauksen

11.03.2016 TSR-video

Hankenin tutkijatohtori Helena Liewendahl kertoo, mikä motivoi asiakaspalvelijaa lunastamaan yrityksen asiakaslupauksen.

Kesto
2:17

Tutkimus
Helena Liewendahl
Myötävaikutteinen palvelujohtaminen käytännössä. Käytäntöön soveltuvan myötävaikutteisen palvelujohtamismallin jalostus ja kartoitus henkilöstön kokemuksista.
Työsuojelurahaston muu stipendi 114247.
Tiedote: Palvelupulssi kertoo, täyttääkö yritys lupauksensa

Väitöstyö: Työsuojelurahaston loppuunsaattamisstipendi 112177.
Tiedote: Asiakaspalvelijan motivaatiosta kannattaa huolehtia

Nauhoitus
Tutkimus tutuksi -tapaamisesta 11.3.2016