Asiakaslähtöisen palvelukulttuurimallin kehittäminen

Hanketiedot

Hankenumero
250573

Hakija
Planera Oy

Toteuttaja
Kenner Company Oy

Lisätietoja
Jani Rintala
jani.rintala@planera.fi

Toteutusaika
1.10.2025 - 31.3.2026

Työsuojelurahaston päätös
2.10.2025
16 000 euroa

Kokonaiskustannukset
20 000 euroa

Tiivistelmä

Monessa suomalaisessa asiantuntijapalveluita tarjoavassa yrityksessä törmätään samaan ongelmaan: asiakasprosessien laatu vaihtelee henkilöstä ja tilanteesta riippuen. Tämä johtaa helposti siihen, että osa henkilöstöstä kuormittuu epäselvistä rooleista, työn merkityksellisyys jää vajaaksi, yhteistyö tiimien välillä ontuu. Tavoitteena on kehittää Planeran oman toiminnan prosesseja, asiakaslähtöisyyttä ja sisäistä palvelukulttuuria.

Hankkeen vastuuhenkilö

Jani Rintala